About Me

nama muhammad shafiq tapi manusia sekeliling panggil shafiq! ayah nama mohd shukri. kerjanya P.P.U.J.K.JPNKedah! mama pula nama rope'ah. kerja apa? "che'gu"lah! ayah dan mama aku baik..whoa! adik ada 6 org! semua comey!(mcm abg dia) aku lahir kat dalam hospital. kat mana tu? mana lg, klang selangor lah! bila? 2 September 1989 terima kasih "wish"! hadiah mana? bak mai hadiah byk! bagi hadiah mahai noo!yay! semoga aku panjang umur dan banyakkanlah hadiah! aku dok kat Lot 2638, Jalan Pedu, Kuala Nerang, Kedah. awat? kenai aku ka? aku suka nasi lemak && teh o ais tapi aku tak suka bawang && nasik himpit! sapa men Gtalk, YM? sharazz_m@yahoo.co.uk skype pun samalah! kasi add aku kaih! friendster plak? www.friendster.com/sharazz friendster lagi best dari myspace!tp rupanya facebook lg best..cuba la cuba!wakakakakakakakakakkaka!

NO. OF HIT

graphical counter

Monday, March 24, 2008

APABILA...

24/03/2008


Apabila manusia ponteng && malas ke kuliah.
Kerusi && meja && komputer tak guna.RUGI!!


1 comments:

t a r o said...

hahaha, rekod baru...